Blog

Fenomen jednostki GROM, czyli jak zorganizować firmę, aby działała jak maszyna #3

Jednostka wojskowa GROM. Znana prawie każdemu jako elitarna i kojarzona
z bezpieczeństwem. Przynależność do niej to niewątpliwy zaszczyt. Wiemy o tym, ponieważ byliśmy operatorami GROM zajmując kolejne stanowiska dowódcze w kraju oraz na misjach bojowych.

Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem!

Do filaru jakim jest solidny fundament dochodzi bardzo istotny element umożliwiający realizację zadań w ekstremalnie trudnych momentach. To elastyczność operatorów, oparta na ogromnym doświadczeniu i pracy zespołowej, pozwoliła wielokrotnie wychodzić z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką z równoczesnym osiągnięciem zamierzonych celów misji. Cecha ta była szczególnie istotna ponieważ środowisko, w którym działa GROM, to nieustanna zmienna.

Co wykorzystać w Twojej firmie:

Określ kompetencje oraz motywację każdego współpracownika.

  • Dostosuj swój styl zarządzania indywidualnie do każdego zadania, kadry zarządzającej, czy zespołu schodząc nawet do poziomu pojedynczego pracowania, jeżeli tego wymaga sytuacja.
  • Przygotuj siebie oraz swoich ludzi do funkcjonowania i reagowania na nieustającą zmianę;

Każdy najdrobniejszy element układanki w GROM był bardzo istotny, ale i tak najważniejszymi filarami funkcjonowania sprawniej maszyny zarówno wojennej jak i w biznesie są:

  • Zespół;
  • Solidny fundament;
  • Dyscyplina.

Wiedzę i doświadczenie jaką zdobyliśmy w jednostce GROM wdrażamy od siedmiu lat budując z powodzeniem własne firmy Mieszkajlogicznie.pl, InwestujLogicznie.pl oraz SiłySpecjalnewBiznesie.pl. Mocno wierzymy w efekt synergii, dlatego skrupulatnie podchodzimy do każdego zadania, otaczamy się najlepszymi ludźmi, a przy tym wszystkim jesteśmy bardzo zdyscyplinowani w realizacji dogłębnie opracowanej strategii działania. Wieloletnie doświadczenie w planowaniu operacji bojowych przekładamy z powodzeniem na ułożenie procesu deweloperskiego i osiągane wyniki finansowe.

Jak to robimy i dlaczego nam się to udaje?

Odpowiedź:

  • Łączy nas wspólny cel i konkretna misja;
  • Umiejętnie dobrany zespół – to podstawa;
  • Mamy jasno określone zasady gry oraz sprecyzowane strefy odpowiedzialności;
  • Rozwijamy kompetencje i zdolności do podejmowania decyzji przez każdego współpracownika;
  • Dyscyplina sprzyja wyciąganiu wniosków i rozwiązywaniu problemów;
  • Komunikację opieramy na zaufaniu i wzajemnym szacunku;
  • Podejmujemy wyzwania i sprawdzamy się w realnych, niekoniecznie łatwych działaniach.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Obejrzyj nasze filmy na YouTube