Jednostka wojskowa GROM. Znana prawie każdemu jako elitarna i kojarzona
z bezpieczeństwem. Przynależność do niej to niewątpliwy zaszczyt. Wiemy o tym, ponieważ byliśmy operatorami GROM zajmując kolejne stanowiska dowódcze w kraju oraz na misjach bojowych.
Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem!
Do filaru jakim jest solidny fundament dochodzi bardzo istotny element umożliwiający realizację zadań w ekstremalnie trudnych momentach. To elastyczność operatorów, oparta na ogromnym doświadczeniu i pracy zespołowej, pozwoliła wielokrotnie wychodzić z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką z równoczesnym osiągnięciem zamierzonych celów misji. Cecha ta była szczególnie istotna ponieważ środowisko, w którym działa GROM, to nieustanna zmienna.
Co wykorzystać w Twojej firmie:
Określ kompetencje oraz motywację każdego współpracownika.
- Dostosuj swój styl zarządzania indywidualnie do każdego zadania, kadry zarządzającej, czy zespołu schodząc nawet do poziomu pojedynczego pracowania, jeżeli tego wymaga sytuacja.
- Przygotuj siebie oraz swoich ludzi do funkcjonowania i reagowania na nieustającą zmianę;
Każdy najdrobniejszy element układanki w GROM był bardzo istotny, ale i tak najważniejszymi filarami funkcjonowania sprawniej maszyny zarówno wojennej jak i w biznesie są:
- Zespół;
- Solidny fundament;
- Dyscyplina.
Wiedzę i doświadczenie jaką zdobyliśmy w jednostce GROM wdrażamy od siedmiu lat budując z powodzeniem własne firmy Mieszkajlogicznie.pl, InwestujLogicznie.pl oraz SiłySpecjalnewBiznesie.pl. Mocno wierzymy w efekt synergii, dlatego skrupulatnie podchodzimy do każdego zadania, otaczamy się najlepszymi ludźmi, a przy tym wszystkim jesteśmy bardzo zdyscyplinowani w realizacji dogłębnie opracowanej strategii działania. Wieloletnie doświadczenie w planowaniu operacji bojowych przekładamy z powodzeniem na ułożenie procesu deweloperskiego i osiągane wyniki finansowe.
Jak to robimy i dlaczego nam się to udaje?
Odpowiedź:
- Łączy nas wspólny cel i konkretna misja;
- Umiejętnie dobrany zespół – to podstawa;
- Mamy jasno określone zasady gry oraz sprecyzowane strefy odpowiedzialności;
- Rozwijamy kompetencje i zdolności do podejmowania decyzji przez każdego współpracownika;
- Dyscyplina sprzyja wyciąganiu wniosków i rozwiązywaniu problemów;
- Komunikację opieramy na zaufaniu i wzajemnym szacunku;
- Podejmujemy wyzwania i sprawdzamy się w realnych, niekoniecznie łatwych działaniach.